Outsourcing IT to nowoczesna strategia zarządzania przedsiębiorstwem, która polega na powierzeniu firmie zewnętrznej odpowiedzialności w zakresie zarządzania infrastrukturą informatyczną bez konieczności ponoszenia zbędnych kosztów.
Oferujemy Państwu kompleksową obsługę i przejęcie odpowiedzialności za wybrane zasoby informatyczne.
Takie rozwiązanie pozwala firmie skoncentrować się na swojej podstawowej działalności, eliminując konieczność tworzenia i utrzymywania wyspecjalizowanego działu informatycznego.
Proponujemy współpracę w oparciu zarówno o stałe kontrakty serwisowe jak i prace zlecone rozliczane wg. korzystnych stawek godzinowych. Gwarantujemy szybką pomoc Państwa pracownikom w przypadku codziennych problemów ze sprzętem oraz oprogramowaniem.
W przypadku zawarcia stałej umowy abonamentowej, jeden z naszych techników odwiedza Państwa firmę zgodnie z ustalonym wcześniej harmonogramem oraz bieżącymi potrzebami.
Cena usług outsourcingowych
zależna od kilku czynników:
* liczby godzin serwisowych w abonamencie miesięcznym
* maksymalnego czasu reakcji na krytyczną awarię
* ilości wizyt technika w Państwa firmie w skali miesiąca
* zakresu godzin, w których będą realizowane zlecenia w siedzibie Państwa firmy
Większość kontraktów abonamentowych jest negocjowana indywidualnie z każdym klientem.
CENNIK PAKIETÓW ABONAMENTOWYCH
Outsourcing
Aby przybliżyć naszym klientom zakres usług wsparcia technicznego oraz przedstawić podstawowy podział cenowy opieki informatycznej, cennik został podzielony na trzy pakiety: -minimalny, optymalny, prestiżowy.
opcje dodatkowe:
*1 praca w dni wolne od pracy - koszt stawki podstawowej poza abonamentem + 50 % za każdą rozpoczętą godzinę pracy
*2 wycena indywidualna wg specyfikacji i potrzeb klienta
*3 10 zł + 1 zł za każdy rozpoczęty km powyżej 30 km